Telefoon Post Risicobeheer   0592 265 165

portret christian post

Linkedin Post Risicobeheer  Christian Post. Bekijk profiel.

Met beleid verzekerd

Met persoonlijke aandacht, kwaliteit van dienstverlening en een duidelijk en herkenbaar onderscheidend vermogen beheren wij uw risico’s.

Post Risicobeheer is geheel onafhankelijk en staat voor zijn klanten.
Wij beoordelen en geven inzicht in de risico’s voor uw onderneming, voor uw medewerkers en voor uzelf. Een optimaal risicobeheer begint tenslotte bij het krijgen van inzicht.
Als ondernemer bent u bezig met ondernemen en heeft u niet altijd de focus op de risico’s die dit met zich mee brengt.

Met onze kennis en ervaring helpen wij u om de risico’s bij het ondernemen te beheersen.

Wij komen graag met u en uw onderneming kennismaken.  

Contact Post Risicobeheer

VIJF REDENEN OM TE KIEZEN VOOR POST RISICOBEHEER

1 Persoonlijke aandacht
Post Risicobeheer bouwt bewust aan een lange termijn relatie met u als klant. Dit ziet u terug in onze goede service.

2 Een ondernemende partner
Wij zijn proactief, snel en goed bereikbaar. Oftewel: net zo ondernemend als u. Bij schade of problemen staan wij direct voor u klaar, ook ‘s avonds en in het weekend.

3 Focus op goed risicobeheer
U helpen slim om te gaan met uw risico’s, dat is ons uitgangspunt. Verzekeringen zijn daarbij een middel, geen doel op zich.

4 Totale ontzorging
Van advies tot verzekering en schadeafwikkeling: wie samenwerkt met Post Risicobeheer, heeft nergens omkijken naar.

5 Deskundig en onafhankelijk
Met onze kennis en ervaring kunnen wij u op deskundige wijze adviseren. Dankzij onze samenwerking met tal van verzekeraars, bent u altijd verzekerd van goede voorwaarden en een aantrekkelijke prijs.

Tips voor werkgevers

 

Over ons

Over Post Risicobeheer

Post Risicobeheer houdt zich bezig met risicoadvisering en risicobeheer voor bedrijven vanuit de kernwaarden vertrouwen, verdiepen en verbinden.
Binnen onze dienstverlening is advies en beheer aan bedrijven, direct en indirect gelieerd aan de agrarische sector, een belangrijke specialisatie.

Of het nu gaat om landbouwmechanisatie, machine- en stallenbouw, metaal- en (installatie)techniek, akkerbouw, veehouderij, (agrarisch) loonwerk, grondverzet of groenvoorziening, stuk voor stuk bedrijven die te maken hebben met specifieke risico’s. Met onze kennis en ervaring kunnen wij deze risico’s optimaal voor u beheren.

Post Risicobeheer is een onafhankelijke specialist die op een betrokken en persoonlijke wijze kan ondersteunen bij het beheren van uw risico’s. Uw (bedrijfs)belangen dienen integer en oprecht behartigd te worden. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan voorop.

Ons kantoor hecht veel waarde aan een lange relatie met haar klanten. Dit uit zich door eerlijk en vakkundig advies.
Eerlijk advies omdat we altijd het belang van de klant centraal hebben staan.
Vakkundig advies vanwege het continue bijhouden van onze vakdiploma’s, onze jarenlange ervaring en het volgen van permanente educatie om onze kennis op peil te houden.
 
U merkt pas goed onze toegevoegde waarde als u vanwege een vervelende situatie een schade moet melden. Vanaf de eerste schademelding zetten wij ons voor u in en we zijn pas klaar als de schade naar tevredenheid is afgewikkeld.

Wilt u meer weten over onze dienstverlening lees dan onze dienstenwijzer en dienstverleningsdocumenten.
 
Wij komen graag met u en uw onderneming kennismaken!

Contact Post Risicobeheer

Werkwijze Post Risicobeheer

Post Risicobeheer is een onafhankelijk specialist die op een betrokken en persoonlijke wijze de risico’s van uw bedrijf, uw medewerkers en uzelf kan beheren. Het is belangrijk dat u als klant het vertrouwen heeft dat uw (bedrijfs)belangen integer en oprecht behartigd worden.

De werkwijze die hierbij gehanteerd wordt is even helder als doeltreffend. Om tot een volwaardig advies te komen zal er samen met u als ondernemer een uitgebreide risicoanalyse plaatsvinden om uw bedrijf in kaart te brengen. Vervolgens gaan we gezamenlijk bekijken wat wel en wat niet verzekerd dient te worden. Stelregel die Post Risicobeheer hierbij hanteert is dat niet alles verzekerbaar is en dat ook niet alles verzekerd hoeft te worden. Daarbij gaat het om het beoordelen of de risico’s die een onderneming of ondernemer loopt beheersbaar zijn en blijven door het treffen van de juiste voorzieningen. Wij bieden voor elke situatie een oplossing die bij u past.

Echter wat u wel wilt verzekeren, dient dan vervolgens ook goed verzekerd te zijn.


Risicomanagement helpt u met blijvend succesvol ondernemen

Wat zijn uw doelstellingen? U wilt bijvoorbeeld doen wat u leuk vindt, uw bedrijf laten groeien, de continuïteit van uw bedrijf waarborgen. Als u die doel stellingen wilt behalen, is het belangrijk om inzicht te hebben in wat die doelstellingen in de weg kan staan.

Dat kan door risico management. Als Erkend MKB-adviseur helpen wij u met het in kaart brengen van uw bedrijfs- en ondernemersrisico’s.
Dit doen wij met een speciale app. Deze werkwijze gaat als volgt:

Werkwijze in 4 stappen

1Voorbereiding
Van tevoren bespreken wij met u wat we gaan doen, wat u kunt verwachten aan output en wat het kost. Ook zorgen wij ervoor dat alle algemene gegevens over uw bedrijf al zijn ingevoerd in de app. Dit bespaart ons tijd tijdens het gesprek.

2Aan tafel
Dan gaan wij aan tafel. Wij stellen u algemene vragen over uw bedrijf en uw personeel.

3Een rondje door het bedrijf (walkthrough)
Daarna maken wij een rondje door uw bedrijf en maken een risicoanalyse. Onderweg maken wij foto's van specifieke situaties voor in de rapportage.

4 Rapportage
Het resultaat is een uitgebreide rapportage van alle bedrijfs- en ondernemersrisico’s. Dit gaat verder dan alleen verzekeren. Wij geven u ook inzicht in de risico’s op het gebied van bedrijfsactiviteiten, bedrijfsmiddelen, veiligheid, mobiliteit, personeel, milieu en vergunningen. Dan kunt u zelf bepalen welke risico’s u wilt voorkomen, beperken, nemen of verzekeren. Dit draagt bij aan de bedrijfscontinuiteit.

werkwijze in 4 stappen flyer post risicobeheer Klik op de afbeelding om de flyer te downloaden


Dus: met beleid verzekeren!

Omdat het gemiddelde bedrijf echt niet bestaat, levert deze benadering bij ieder bedrijf weer een andere uitkomst op. Temeer omdat het per bedrijf verschilt wat u als ondernemer kan en wilt verzekeren, maar ook wat voor risico’s u zelf kan en wilt dragen!

TRANSPARANT

Om onze diensten te kunnen verlenen maken wij bedrijfskosten. Hierbij kunt u denken aan automatisering, opleidingen en de wettelijke vergunningen en registraties. Wij zijn graag transparant in de vergoedingen die wij voor onze dienstverlening rekenen.

Provisie
Onze inkomsten kunnen bestaan uit een vergoeding van de kosten die wij van financiële instellingen (verzekeraars) ontvangen waar u, met onze begeleiding, een financieel product (verzekering) aanschaft. Deze wijze van vergoeding noemen wij ‘provisie’ en wordt verwerkt in de premie die u voor de betreffende verzekering per jaar betaald. Provisie zorgt ervoor dat wij u bij aanvang en gedurende de looptijd van uw verzekering kunnen blijven informeren en hulp kunnen bieden bij mutaties of eventuele schadeafhandeling. Wij zorgen ervoor dat onze vakkennis actueel blijft en wij de diensten aan u kunnen blijven leveren die nodig zijn om uw verzekerbare risico’s zo goed mogelijk verzekerd te hebben en te houden. De provisie bij schadeverzekeringen varieert van 5 tot 25% en is afhankelijk van de verzekeraar waar uw verzekering wordt ondergebracht en de dienstverlening die verbonden is aan het afsluiten en het beheren van deze verzekering.

Declaratie
Het is ook mogelijk dat wij met u afspreken dat u onze kosten rechtstreeks betaalt. Deze wijze van vergoeding noemen wij ‘declaratie’ of ‘fee’. Als het gaat om complexe financiële producten doen wij dit standaard, voor andere producten doen wij dit in overleg. In de meeste gevallen zal het tot gevolg hebben dat de prijs van het financiële product of verzekering dat u aanschaft lager wordt. Ook combinaties van deze vergoedingen zijn mogelijk.

Voor complexe financiële producten geldt vanaf 1 januari 2013 een provisieverbod. Wij hanteren vaste tarieven bij de advisering en aankoop van een dergelijk complex product.
 
Bij het hanteren van vergoeding op basis van declaratie stellen wij in overleg met u vast wat onze taken zijn, waar u recht op heeft en uiteraard wat de kosten hiervan zijn.

Wilt u meer weten over de tarieven van onze dienstverlening lees dan onze dienstenwijzer en dienstverleningsdocumenten.